Teemad

1. Õpilaste motiveerimine. Mirjam Paales
Kuidas õpilasi motiveerida? Mida teha, kui õpilastel on suhtumine, et arvutiõpetus on kõige ebavajalikum tund koolis? Nad oskavad niigi "kõike", näiteks orkut, msn, youtube ja elu24. (Õpetajal vaja õpetada teksti- või tabeltöötlust.)
Viited motivatsioonile.

2. Kursuse ja tunni planeerimine. Kuidas kontrollida õpilaste taset ning kuidas sellele vastavalt planeerida oma tunde, et kõik saaksid sealt midagi ja oleks huvitav?
Kuidas teha tundi nii, et õpilastel ei tekiks ühel ajal erinevaid küsimusi, niiet õpetaja pole füüsiliselt võimeline end kõigi vahel jagama?

3.Kuidas koostada häid päringuid. Kaido Kariste
Et õpilane leiaks vajaliku kõige müra kõrval?

4. Hindamine. Martin Olesk
Viited hindamisele

5. Tunni tagasiside saamine. Tatjana Moisejeva
Kuidas saada tagasisidet? Kui õpilastel küsimusi pole: said kõike aru, ei saanud mitte midagi?
Viited tagasisidele

6. Vananenud tehnika. Mida teha, kui koolis on õppetööks pentium II? Mida teha, kui kooli juhtkond ei toeta õpetaja ideid.

7. Projektide kirjutamine.
Viited projektikirjutusele

8. Võistlused ja olümpiaadid informaatika valdkonnas. Maksim Mitrofanov
Viited olümpiaadidele

9. Informaatikaõpetaja = infojuht? Katrin Rõigas
Viited informaatika õpetaja ja infojuht

10. Arvutiõpetusega seotud seadused.

11. Kuidas olla veenev?
Viited esinemisele

12. Abivajavate situatsioonide filmimine. Anastassia Semjonova
Enne seminari stsenaariumide kirjutamine.
Viited probleemidele

13. Arvutiõpetuse tulevik. Tauno Palts

14. Psühholoogiline aspekt. Annika Teska
Millal ja kuidas peaks erinevaid teemasid arvutiõpetuses õpetama?
Kuidas seletada raskeid asju lihtsasti? (Situatsioon: lasteaias väikeste laste koolitus. Valdad teemat, kuid ei oska seda lastele seletada.)

15. Kuidas edukalt läbi viia ainete integratsiooni õpetades ja õppides.

16. Kui oleks vaja hukka läinud koolitunnist vaimset recoveryt teha, et eluisu tagasi tuleks ja järgmine kord uuesti proovida tahaks.

17. Ajahaldus. Rain Lõpp

edit