Kondiitriäri

Probleem: Kondiitriäri Krõbe Kringel on hiljuti laiendanud oma tegevust ning müüb oma tooteid mitmes poes. Kuna tellimuste haldamine Exceli tabelites hakkab üle jõu käima, otsustati et, on vaja infosüsteemi, mis kergendaks tellimuste vormistamist ning laseks ka klientidel endil tellimusi sisestada.

Kirjeldus: Krõbe Kringel on kondiitriäri, mis on eelkõige spetsialiseerunud tellimustöödele, kuid müüb oma tooteid ka kohapeal. Klientidel on võimalik valida paljude erinevate kondiitritoodete vahel ning neid teatud kuupäevaks ette tellida. Tellimust esitades ütleb klient oma nime ja telefoninumbri, milliseid tooteid ta tahab ning nende koguse (kg, tk jne) ning mis kuupäeval ja millisesse poodi ta neile järele tuleb. Tellimus tuleb esitada hiljemalt eelmisel päeval. Kui klient tellimusele järgi tuleb, väljastab klienditeenindaja arve ning märgib tellimuse täidetuks. Arvel on kirjas tellitud tooted, kogused, hinnad ning koguhind. Süsteemi tuleb sisestada kõik müüdud pagaritooted (nii tellitud kui kohapeal müüdud).

Kasutajad: Andmebaasi kasutavad nii firma töötajad kui ka kliendid ise. Kliendid saavad veebiliidese kaudu vaadata toodete hinnakirja ning esitada tellimusi. Töötajad saavad samuti tellimusi sisestada, lisaks on neil vaja koostada arved ning arvutada igal hommikul selle päeva tellitavate toodete kogused. Iga kuu lõpus on vaja genereerida aruanded, mis sisaldavad informatsiooni näiteks selle kohta, palju igat toodet on sellel kuul müüdud, palju see raha sisse tõi, mis olid selle kuu populaarseimad tooted jne. Aruanded genereeritakse nii iga poe kohta eraldi kui ka kõikide peale kokku.

edit