Loengute kava


  • 05.09: Sissejuhatus. Arvutigraafika rakendused ja ülesanded. (Konstantin Tretjakov)
  • 12.09: Matemaatilised alused: Punktid ja vektorid (KT)
    • Slaidid: (pdf)
    • Kontrollülesanded (mittekohustuslikud): (pdf)
  • 19.09: Matemaatilised alused: Maatriksid ja teisendused (KT)
  • 26.09: Projitseerimine (KT)
    • Slaidid: (pdf)
    • Kontrollülesanded (mittekohustuslikud): (pdf)
  • 03.10: Nähtamatute pindade eemaldamine (Dan Bogdanov)
  • 10.10: Valgus & värvimine (Mark Fishel)
  • 17.10: Tekstuurid (MF)
  • 24.10: Varjud (MF)
  • 31.10: Raytracing, radiosity (MF)
  • 07.11: Pinnad & kõverad: Osa I (KT)
  • 14.11: Pinnad & kõverad: Osa II (KT)
  • 21.11: Sampling (KT)
  • 28.11: Keerulisemad modelleerimise tehnikad (MF)
  • 05.12: 3D game engines (DB)
    • Demos of different 3D game engines.
  • 12.12: Kokkuvõte. Projektide demod.
  • 15.12: Demoesitlus (DB)
edit