Trikilammas

Tegijad:

  • Marko Jõemets
  • Liina Kamm
  • Kadri Hendla

Tunnuslause

Mää?

Kirjeldus

Trikilammas on arvutimäng, millel on nii platvorm- kui seiklusmängu jooni. Äratuntav peaks olema ka ajatu sisu :)

Sisu

Mängu nimitegelane Trikilammas on äärmiselt intelligentne ja armastusväärne lammas. Ta ei ole oma karjas eriti populaarne, kuna tuleb alailma välja teistele arusaamatute märkustega. Sellegipoolest on tema elu ilus (eriti kui Printsess kusagil läheduses viibib). Printsess ei ole Trikilamba vastu eriti sõbralik, kuna ei saa temast aru.

Elu on kui idüll - sööd heina, kõnnid, sööd heina, filosofeerid, sööd heina, kepsled, sööd heina... Ühel päeval tuleb karjamaale suur lammas, kellel on kaasas kotitäis head ja paremat. Kõik lambad tunnevad huvi uue hiiglasliku liigikaaslase vastu. Trikilammas aimab halba. Ta teab, et selliseid 'kommilambaid' ei tohi usaldada. Ta püüab seda ka teistele öelda, kuid nad ei kuula teda. Loomulikult on Trikilambal õigus - see on hunt lambanahas!

Kuri hunt röövib kõik lambad (kaasaarvatud Printsessi). Nüüd on kogu karja saatus Trikilamba kätes...

Raport:

Esitlus:

Failid:

HOIATUS: Optimistlik hinnang asja tööle saamiseks lähtekoodist: 1h. Pessimistlik hinnang (Marko oma väga niru arvutiga): 4h. Intelligentne Marko oma väga niru arvutiga: 1.5h. Intelligents avaldub selles, et Marko pani pärast kahekuulist mõtlemist kõik muud programmid kinni, mis ressurssi röövisid ja proovis siis uuesti. Aja võit oli küll ainult 2.5h, aga asi seegi, eksole?

Kasutamine:

  • juhtimiseks nooleklahvid
  • hüppamiseks tühik
  • jooksmiseks hoida all shift klahvi
  • kaamera positsiooni muutmiseks 'm'
  • väljumiseks ESC
edit